Czy wciąż potrzebujemy smyczy?

Nasze smartfony są coraz większe, ale zaczęły z nich znikać miejsca, do których łatwo doczepić smycz. Nasze klucze często lądują po prostu w torebce, a by potem łatwiej było poświęcić piętnaście minut przy drzwiach, aby wejść do własnego domu. Smycze reklamowe oferowane w wielu miejscach mogą być zdecydowanie pożyteczne.

Smycze reklamowe – do czego mogą się przyda

Jeśli jako firma decydujemy się na zakup smyczy reklamowych, to warto zastanowić się, do czego mogą się one przydać potencjalnym klientom. Do telefonów już rzadko, do kluczy coraz rzadziej. Jedyne, co kojarzy się z nimi nierozerwalnie, właściwie, to identyfikatory potrzebne do wejścia do firmy lub takie zwyczajne, eventowe, jedynie z nazwiskiem.

Oferując klientom taką darmową smycz z nadrukiem, warto zasugerować, do czego się ona może przydać. Smycze można by, przykładowo, wykorzystać do:
• identyfikatorów,
• kluczy,
• portfeli na wakacjach,
• ważnych dokumentów w trakcie podróży,
• łatwiejszej lokalizacji naszego pendrive’a.

Powyższe akcesoria z dołączoną smyczą, reklamową czy też nie, będą zdecydowanie prostsze w lokalizacji niż w przypadku jej braku. Warto więc zainwestować w taki gadżet, bo może się okazać, że potencjalny klient z przyjemnością będzie go używać na co dzień. Smycze z nadrukiem, o ile głosi jakąś ciekawą sentencję, mogą być świetną ozdobą i praktyczną pomocą w zachowaniu odpowiedniego porządku w naszej teczce lub torebce.

Smycze reklamowe – liczy się jakość

Warto pamiętać, że rozdawanie smyczy reklamowych kiepskiej jakości może raczej pogorszyć opinię, niż zachęcić do skorzystania z reklamowanej oferty. Dlatego decydując się na zakup tego rodzaju gadżetów, należy wybrać przedmioty, które nie tylko będą cieszyć oko, ale również zachowają swój wygląd przez długi czas. Smycze często wrzuca się luzem do torby, przez co narażone są na ciągłe obtarcia o różne przedmioty codziennego użytku. Niby jest to rzecz prosta w budowie, niby nie trudno ją wyprodukować, ale różnicę widać dopiero wtedy, gdy otrzyma się produkt reklamowy naprawdę dobrej lub naprawdę złej jakości.

Smycze z nadrukiem reklamowym doskonale sprawdzają się jako przypomnienie o zbliżającym się evencie lub jako zaproszenie na otwarcie nowego oddziału firmy, czy też nowego sklepu. Każde nadrukowane słowo powinno zapadać w pamięć, a korzystanie ze smyczy przy codziennych czynnościach pozwoli zerkać na te słowa nawet kilkanaście razy dziennie. W końcu więc napis, nazwa firmy, logo lub dobry chwyt reklamowy spowodują reakcję klienta, który będzie chciał skorzystać z usług firmy, która zaoferowała taki trwały, przydatny gadżet, jakim jest teoretycznie zwyczajna smycz z nadrukiem. Każda reklama będzie dobra, jeśli skutecznie dotrze do klienta, oferując mu pewność wykonania usług najwyższej jakości.

Decydując się na oferowanie swoim klientom smyczy, trzeba więc zwrócić uwagę zarówno na wygląd, jak i na jakość, rodzaj nadrukowanego tekstu i kolorystykę, która powinna być dostosowana do grupy docelowej, której usługi mają być zaoferowane i sprzedane.