Gadżety reklamowe – czy to panaceum na nieskuteczny marketing?

Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych jest marzeniem wszystkich przedsiębiorców, którzy inwestują swoje środki w promowanie własnego biznesu. Czy jednak tego rodzaju kampania musi być kosztowna, angażować cały sztab ludzi oraz kampanie medialne budujące wizerunek marki? Okazuje się, że to wcale nie jest konieczne – szczególnie w świetle najnowszych badań dotyczących skuteczności marketingu bezpośredniego. Nie, nie chodzi tutaj oczywiście o akwizycję! Lubicie dostawać prezenty? Cóż, to pytanie wydaje się bezsensowne. Każdy lubi. Podobnie jest z klientami, którym możemy podarować wygodne, sygnowane nazwą przedsiębiorstwa smycze, które będą oni mogli wykorzystać na przykład jako wygodny zaczep do kluczy, telefonu etc.

Jakiego rodzaju smycze reklamowe najlepiej wybrać?

Tego rodzaju produkty należą współcześnie do najtańszych i chyba najlepiej ocenianych przez wszystkich zainteresowanych rozwiązań w zakresie marketingu bezpośredniego. Szczególnie wiele uwagi poświęca się na przykład smyczom wykonanym w technologii konwekcyjnej, które nie tylko są bardzo wytrzymałe, ale i doskonale wyglądają. Zastanawiając się w nieco naukowy sposób, warto się zastanowić jakie powinny być idealne smycze dla naszego przedsiębiorstwa. W końcu mają one reprezentować firmę i podkreślać dodatkowo jej pozytywne cechy. Będzie to swoistym truizmem, niemniej jednak warto wskazać na kilka następujących cech związanych z dobrymi artykułami reklamowymi:

  • Wytrzymałe,
  • Estetyczne,
  • Funkcjonalne,
  • Dobrze wykonane,

Współczesna technologia konwekcyjnego opracowywania taśm pozwala na uzyskanie wysokiej jakości druku, o niedostępnej wcześniej jakości rozkładu barwnika. Smycze są dostępne w różnych wariantach długości oraz szerokości, głównie stosowane są następujące szerokości taśm:

  • 10mm,
  • 15mm,
  • 20mm
  • 25mm

Dobór szerokości ma znaczenie, gdy smycz reklamowa ma być opatrzona logotypem firmy. Niewielkie logotypy lub hasła mogą się zmieścić na wąskim pasku materiału, jednak bardziej atrakcyjnie wyglądają szersze (np. 15-20mm) smycze, na których można w sposób widoczny eksponować nazwę i logo przedsiębiorstwa.

smycze z logo

Jakie są koszty smyczy reklamowych?

Warto zwrócić uwagę na to, że smycze reklamowe należą do jednych z najtańszych akcesoriów stosowanych we współczesnym marketingu. Są one również często „towarem obiegowym” – oznacza to, że osoba obdarowana z wysokim prawdopodobieństwem może przekazać smycz komuś innemu. W ten sposób właśnie mimowolnie i pośrednio podświadomie odbywa się reklama przedsiębiorstwa.