Jak najskuteczniej promować firmę za pomocą gadżetów reklamowych?

Wysokiej jakości smycze reklamowe oraz inne gadżety są bardzo przydatne w prowadzeniu działań marketingowych. Amerykańscy badacze ds. marketingu jednoznacznie wskazali na korzyści płynące z wykorzystania marketingu bezpośredniego pod postacią różnego rodzaju przedmiotowych gadżetów reklamowych. Wedle najnowszych badań – np. smycze, torby, pendrive, torby ekologiczne, długopisy, piłki etc., okazały się niezwykle skuteczne w kontekście budowania wizerunku marki oraz przekonania do poszczególnych produktów klientów. Efekty kampanii marketingowych z wykorzystaniem gadżetów są na tyle spektakularne, iż należy o nich wspomnieć i zaliczyć je do najskuteczniejszych kampanii marketingowych, jakie mogą być prowadzone.

Jaki wpływ wywierają kampanie wykorzystujące gadżety reklamowe?

Są one przede wszystkim wysoce skuteczne. Badania prowadzone przez ośrodki monitorowania zachowań konsumenckich oraz badania marketingu jednoznacznie wskazują na fakty, iż:

  • 8 na 10 dorosłych Amerykanów posiada w swoim domu od 2 do 10 różnych gadżetów reklamowych,
  • Aż 65% z posiadaczy gadżetów reklamowych trzyma je przez okres co najmniej 2 lat!
  • Co ciekawe, aż 80% osób otrzymujących upominki od przedsiębiorców podejmuje z nimi kontakty biznesowe lub kupuje od nich produkty/usługi,
  • Ważne jest również zwrócenie uwagi na kwestię tego, iż pomimo ubiegu czasu, marki z których logo otrzymano jakikolwiek gadżet są o wiele lepiej pamiętane przez klientów,

Widać więc doskonale, jak nawet bardzo proste artykuły – np. smycze z nadrukiem, kubki, długopisy, notesy gwarantują świetny wpływ. W badaniach metoda prowadzenia marketingu poprzez podarowywanie ®różnych rzeczy wypada niemal tak skutecznie, jak marketing internetowy – a to jest prawdziwym osiągnięciem!

reklamowe gadżety
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

Jakie gadżety najlepiej wybrać dla potencjalnych klientów?

Wszystko zależy od preferencji oraz planowanego budżetu. Dla klientów biznesowych raczej bardziej zasadnym upominkiem okażą się pióra lub np. komplety eleganckich artykułów biurowych. W tej gestii można jednak dowolnie działać, mając do dyspozycji naprawdę szereg różnych produktów:

  • Długopisy,
  • Pióra,
  • Notatniki,
  • Wizytowniki,
  • Sygnowaną biżuterię,
  • Eleganckie papierośnice,
  • Akcesoria elektroniczne – np. słuchawki dobrych producentów lub dyski przenośne (SATA, Flash, SSD),

Warto zainteresować się marketingiem wykorzystującym metody marketingu w ramach bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami. Takie działania dają naprawdę świetne rezultaty i okazują się bardzo przydatne w budowaniu wizerunku oraz relacji z klientami.